maandag 5 mei 2014

Als een piraatje gaan slapen

Dit patroontje ligt al enkele maanden mooi opgeborgen in een plastieken mapje, klaar om te worden overgetekend ;) hmmm  jup mijn eerste echte vrije dag, ze werd goed gevuld ;)

Boodschappen, wachten op uw auto in de garage..... Een eeuwigheid duurde dat zeg
Zouden ze ook beter naaimachines zetten ipv van roddelboekjes van 3 jaar geleden ;) 

Thuisgekomen had ik nog enkele uurtjes voor schooltijd en ben ik Lotte haar pyjama beginnen naaien 
Gisteren had ik nog tot in de nacht de patroontjes uitgetekend en de stof geknipt, waar ik tot besef ben gekomen dat ik 1 broekspijp tekort kom voor Lars zijn broek ;( en Lars heeft ook die lip. Weer over teleurgesteld in zijn mama omdat het weer iets is voor Lotte en niet voor hem... Dat het maar vlug zaterdag is dan kan ik achter die stof gaan zoeken  ;)

Zo dit is het resultaat van enkele uurtjes naaiplezier ;D
Een blij Lotje

Ffkes tonen dat ze ook een stoere piraat is

Mijn kleine grote meid ;)

Zo hopelijk is mijn toon terug gezet om mijn patroontjes die ik heb te beginnen en af te werken ;)

Nighty night now ;D

3 opmerkingen:

Spurrewubsie zei

Mooi gemaakt, Lotte gaat slapen als een roosje!

Angel Trendy Fashion zei

Heel mooi Evi en jammer dat je stof te kort had voor Lars.Hopelijk kan je er ergens nog kopen zodat hij ook in zijn piraten pyama kan slapen. En Lotje goed geslapen in die stoere pyama?

staruur zei

mooi, hier moeten nog 2 broeken gemaakt worden, dan zijnnze ook klaar ;)