zondag 12 januari 2014

Een goed begin....

Een nieuw jaar, een nieuw begin, een jaar vol creativiteit en hopelijk veel plezier....

De dagen van eten en familie bezoeken zitten erop en zo is er terug tijd voor al mijn hobby's ahum...... ;)
En jep een nieuw jaar een nieuwe hobby. En dat is ....... ( tromgroffel) .....;

                                                      SCRAPBOOKING

 Ik had er nog nooit van gehoord, zag soms wel eens die versieringen in de winkel maar ja. En wie heeft er mij voor warm gemaakt mijn collega Kim, een mens verteld nog al eens wat als je 8 uren elkaar ziet op het werk. En zo werd er eens over scrapbooking gepraat die Kim maakt met foto's.

Wat is scrapbooking? Albums maken op een eigen manier, versieren, herinneringen bijvoegen, stempels,....
En zo ging ik een namiddag mee gaan scrapbooken ;) ik koos ervoor om eens de foto's van de trouw voor de wet te gebruiken. Het werd een leuke creatieve namiddag.
Het zetten van onze handtekeningen samen onze getuigen. 
Een mooie herinnering ophalen eigenlijk

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi!
Moet je eens naar de Hobby Creatief beurzen gaan. Daar kun je heel wat scrapgerief kopen (en ben je een massa geld kwijt).

P.S.: Ik en mijn vent kennen trouwens Nico van in het uitgaan vroeger (in de Nieuwe Herberg). De wereld is klein.

Groetjes,
Isabelle
Sistersmade.blogspot.com

Lars en Lotte zei

Wanneer zijn die beurzen dan?

Idd mijn vent kent jullie ;)

Unknown zei

Je moet eens surfen naar www.hobbysalon.be
Ik vind Antwerpen en mechelen de beste. Maar je hebt ook ene in Kortrijk. Ik denk dat de volgende eind februari is in Kortrijk en in maart in Antwerpen. Hasselt is dan weer in september.