zaterdag 14 december 2013

Hoe het allemaal is begonnen

Ik heb de naaimicrobe te pakken en hoe.....
Hoe ik hem heb gekregen, eerst en vooral van mijn vader denk ik. Ik hoor jullie denken je vader? Ja het is echt serieus waar mijn vader kan naaien! Mss nu enkel de broeken korten maar hé hij kan het toch. Zo is het dan ook begonnen, Evi kocht een nieuw voer jeansbroeken en met mijn grote gestalte moeten ze dan ook steeds een stuk korter zijn, en papa lief stond altijd klaar om ze in te korten, op één of andere dag vond ik het eens tijd dat ik dat mss wel zelf eens kon en zo leerde de meester mij hoe een broek te korten ;)
Mijn papa ;)

Nu niet enkel door mijn vader alleen heb ik de naaimicrobe gekregen hoor. Ik denk ook serieus door mijn 2 nichten Sofie & Sylvie
Wat zij allemaal maken. Echt dingen om U tegen te zeggen.
Mss zit er toch iet creatief in ons bloed... ;)

2 opmerkingen:

Spurrewubsie zei

Bedankt voor het compliment! Veel succes nog met al je naai- en brei creaties en met je blog!

Lars en Lotte zei

hehe thx ;D