zondag 15 december 2013

Het moet ook niet altijd achter die naaimachine zijn.....

Vorig jaar ben ik begonnen met breien, die heerlijke winter maakt toch iets los in een mens, niet? De drang naar warmte maakte dat ik enkele sjaals breide ;) toen ben ik in een breiclubje gegaan in Langemark, waar Elsje ons altijd bijstaat met raad, en ook meestal met daad ;) zoals het toenaaien van truien ;)
De leuke maandagavonden dat is iets waar ik steeds naar uitkijk, samen zitten tussen enkele oma'tjes een heerlijke tijd. Breien en soms wel eens lachen! Vroeger heb ik wel eens leren breien aan meme Langemark, zij kon ook uren breien aan een stuk. Jammer dat we zulke momenten niet meer kunnen delen. Dat heb je als je het "kakkernestje" bent. Ik denk dat ze van hierboven vol trots op haar kleinkinderen neerkijkt. Ondertussen heb ik al een roodkapjes poncho voor Lotte gemaakt en een trui voor Lars. Nu zal ik beginnen aan een lange trui maar ik kan niet verder ;) dus Elsje als je dit leest .... HEEEEELPPPPP ;)
Enkele sfeerbeelden in de les 

Elsje hier druk aan de uitleg bezig en omatje jeanine aandachtig aan het luisteren ;)

Boze Lotte met haar roodkapjes poncho


Lars zijn nieuwe trui

En de achterkant


Geen opmerkingen: